عادت های زندگی سالم (1)

نام نویسنده : نگین ولدخانی         ۰۵ دی ١۳۹۶ 11

عادت های زندگی سالم (1)


سالم زندگی کردن کار مشکلی نیست. همه سایه دانشمندان و محققان در سراسر جهان به دنبال کشف دارو ، درمان و یا حتی چشمه آب حیات میگردند!!!! اگر سالم زندگی کنید ، به هیچکدام از این ها نیاز پیدا نخواهید کرد.

بر خلاف باور افراد که سالم زندگی کردن را فقط با ورزش میدانند ، باید بدانید که تنها ورزش کردن به شما کمکی نخواهد کرد. اینکه ورزش کنید ولی در هفته چندین مرتبه پیتزا میل کنید ، راه و روش سالم زندگی کردن نیست.

ورزش کردن بخشی از زندگی سالم است و باید بدانید که در کنار ورزش نیز باید کارهایی انجام دهید تا هم از درون و هم از بیرون زندگی سالمی داشته باششید. "در این بخش منظر از زندگی سالم تنها جسم شماست."

بخش مهمی که در سالم زندگی کردن بسیار مهم است ، سبک زندگی شماست. سبک زندگیتان را طوری انتخاب کنید که سالم بمانید. ورزش کردن ، خوردن غذاهای سالم ، خوردن سبزیجات و میوه ، آب رسانی به بدن و پوست ، گرفتن انواع ویتامین ها ، پروتئین ها ، فیبر ، آهن و .... جزئی از سالم زندگی گردن است زیرا کمبود و بیش از حدی آن در بدن شما را دچار بیماری و آسیب میکند. باید حواستان به مواد غذایی که مصرف میکنید باشد تا بدانید چه مقدار از چه ماده ای را مصرف کرده اید.

برخلاف افرادی که به شما میگویند سالم زندگی کردن بسیار سخت است و تلاش زیادی لازم دارد ، من در این مقاله به شما راهکارهایی را معرفی میکنم که اصلا احساس سختی نکنید.

چند عادت غذایی سالم

همه چیز بستگی به صبحانه دارد!!

1.صبحانه خوردن متابولیسم بدن شما را تقویت میکند.

2.صبحانه خوردن باغث میشود که قند خون شما در طول روز ثابت بماند.

3.صبحانه خوردن باعث میشود شما در طول روز احساس گرسنگی نکنید و کالری کمتری در روز دریافت کنید.

4.صبحانه خوردن سلامت مغز شما را بالا میبرد و باعث میشود بازدهی ذهن شما چند برابر شود.

5.صبحانه خوردن سطح انرژی شما را در طول روز بالا نگه میدارد.


بخوانید : مفید ترین خوراکی های مناسب صبحانه





بدون آب زندگی وجود ندارد!!

60% از بدن شما از آب تشکیل شده است. اگر دقت کنید مشاهده میکید که بیشتر مردم آمریکا در کوچه و خیابان و حتی محل کار ، یک بطری آب در دست خود دارند. سعی کنید قبل از هر وعده غذایی 2 لیوان آب بنوشید. این کار هم مایع بدن شما را تنظیم میکند هم باعث میشود شما کمتر غذا بخورید و کالری کمتری را دریافت کنید. زمانی که سطح انرژی شما در طول روز کاهش پیدا میکند ، مهمترین دلیل آن کمبود آب بدن است. شما یا نوشیدن آب به سرعت سطح انرژی بدنتان را به حالت قبل برمیگردانید. خوردن آب همچنین به پوست شما آب میرساند و آن را شاداب میکند.


بخوانید : مشهورترین آبگرم و آبفشان های جهان





عاشق سبزیجات باشید!!

فیبر ، پتاسیم ، فولیک اسید ، ویتامین A ، ویتامین E ، آهن و ... برای بدن لازم هستند آنقدر که باید روزانه دریافت شوند. این مواد را باید از سبزیجات دریافت کنید. سعی کنید سبزیجات را خام یا به صورت سلاد مصرف کنید. در روز 2 وعده سالاد همراه با غذا میل کنید. عادت کردن به سبزیجات کار زمانبری است اما زمانی که به آن عادت کردید متوجه فواید آن میشوید. سبزیجات آبرسان و برای شادابی پوست نیز بسیار مفید هستند.


بخوانید : طرز تهیه ماکارونی با طعم سبزیجات





لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


پیشنهادات ما

Asli
مشهورترین شهر های زیرزمینی جهان(بخش دوم)
Arducopterlike
قطعات مورد نیاز برای ساخت کوادکوپتر
2
چگونه " نه " بگوییم
4527045
طرز تهیه سالاد هندوانه و پنیر فتا
Iranfromspace 4549683649
ترین های گردشگری ایران (بخش سوم)
8713535460 79d140dda2 o 1
بهترین برنج اسپانیایی

نظر شما